[MTG] TPS

Efter mycket velande fram och tillbaka har jag äntligen bestämt mig för att skippa Doomsday och köra min älsklingslek TPS på BSK. Jag tycker leken bara har fördelar jämfört mot Doomsday men framförallt så känner jag mig mycket säkrare med hur leken fungerar eftersom jag har spelat den så länge.

Sista veckorna innan BSK kommer alltså läggas på finjusteringar av leken (och mig själv!), försöka utröna hur metat kommer att se ut och fixa till en bräda utefter det.

För att fira mitt beslut kommer här lite bilder på hur leken ser ut i dagsläget =D.







Sitter någon inne på en japansk Chrome Mox, två japanska Infernal Tutor eller en FBB Volcanic Island kan ni ju höra av er =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0